poniedziałek, 30 maja 2016

pocztówki nr 626 - 628

Jak tam czujecie się po kolejnym długim majowym weekendzie? Dla mnie skończył się on niezbyt udanie, ponieważ zwichnęłam kostkę i teraz mam trudności z chodzeniem. Ale na szczęście to nic poważnego. 
Jak podobają się Wam dzisiejsze pocztówki? Przedstawiają Tomaszów Lubelski, miasteczko, w którym spędziłam trzy lata swojego życia. Chodziłam tam do liceum i mam wiele pięknych wspomnień związanych z tym miastem. Moje liceum możecie zobaczyć na pierwszej pocztówce. Została ona wydana z okazji 90 - lecia Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącego im. Bartosza Głowackiego w 2007 roku w nakładzie 2000 sztuk. Oczywiście byłam wtedy w liceum i nie mogłam ich nie mieć. Już nie pamiętam ile kosztowały, ale dla mnie są przepiękne. 
Na drugiej i trzeciej pocztówce przedstawiony jest kościół barokowy p.w. Zwiastowania NMP z 1727 roku. Te dwie pocztówki zostały wydane z okazji jubileuszu 40 -lecia pracy twórczej Romana Muchy, w nakładzie 2000 sztuk w roku 2005. 
Która Wam się podoba najbardziej? A może wcale Wam się nie podobają? Macie może podobne cudeńka w swoich kolekcjach?





5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe i urokliwe są takie pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe i urokliwe są takie pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się druga z pocztówek. I widok, i wykonanie, i układ poziomy, w tym przypadku mi bardzo odpowiadają :) W tym mieście nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne i piękne, ale najbardziej urzekła mnie ostatnia :)
    Dużo zdrowia życzę :*

    OdpowiedzUsuń