wtorek, 1 grudnia 2015

pocztówka nr 306

Dzisiaj przyszła kolej na pokazanie pocztówki przedstawiającej Beskid Śląski. Przywędrowała ona do mnie od mojej korespondencyjnej przyjaciółki Joli, która zawsze przesyła mi jakieś świetne pocztówki. Kocham góry, ale już nie pamiętam kiedy tam ostatnio byłam. Koniecznie muszę sobie zaplanować jakąś małą wycieczkę. I to jak najszybciej. Uwielbiam drewniane budynki, czuję, że mają duszę. A co wy sądzicie o tej pocztówce i budowlach tego typu?


23.06.2015

2 komentarze:

  1. Chętnie bym w takiej chacie zamieszkała, no może nieco mniejszej :P Do tego przydał by się wielki kominek, wygodny fotel, kot i pies obok, a za oknem dużo śniegu, a i zapomniała bym, duży stos książek do czytania i gorąca czekolada do picia. Jak miło jest pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię drewniane budynki, chociaż nie wiem czy bym chciała mieszkać w takim domu z obawy, że by się zapalił (wiem, jestem dziwna :D). Sam pocztówka bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń