wtorek, 25 sierpnia 2015

pocztówki nr 88, 89, 90

Dzisiaj chciałabym zaprezentować pocztówki z Indonezji. Ja osobiście uwielbiam pocztówki w stylu dwóch pierwszych, a wy?




Z kolei ta pocztówka została dołączona w ramach kartki urodzinowej, ponieważ osoba, z którą się wymieniałam poprosiła mnie o życzenia urodzinowe na jednej z pocztówek. Zaproponowałam, abyśmy wysłały sobie dodatkową kartkę niespodziankę właśnie urodzinową. Bo okazało się, że obchodzimy urodziny w tym samym miesiącu. :) Jak się dowiedziałam w Indonezji ciężko jest spotkać typową kartkę urodzinową, ale ta, która do mnie przywędrowała jest piękna :)


Gdy zobaczyłam po raz pierwszy tą kopertę oszalałam. Uwielbiam, gdy na pocztówkach (lub kopertach) jest kilka znaczków. Ale taka ilość mnie zaskoczyła. W dodatku wszystkie znaczki z tej samej serii i takie piękne, każdy inny. Ja na swoich przesyłkach zawsze naklejam kilka znaczków. A wy jak wolicie?

6.05.2015

3 komentarze:

  1. dla mnie o wiele ważniejsze są pocztówki niż znaczki, kiedyś w ogóle nie zwracałam uwagi na znaczki. ale gdy w Toruniu odkryłam sklepik filatelistyczny, to zaczęłam kupować ładne znaczki, nie te niebieskie kafelki. ;) do mnie z Rosji zawsze docierają przesyłki, na których naklejono mnóstw znaczków!
    dwie pierwsze pocztówki faktycznie są wyjątkowe i pokazują lokalną kulturę, to mi się podoba! mimo że na co dzień zbieram kartki typowo turystyczne, to te otrzymane przez Ciebie mają w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki nie są w moim stylu i raczej nie byłabym z nich zadowolona, ale te znaczki! <3 Tyle pięknych znaczków na jednej kopercie! :) Uwielbiam jak przedstawiają one potrawy czy ogólnie żywność, a te są po prostu przecudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie WSPANIAŁE znaczki, zakochałam się w nich :) Dwie pierwsze pocztówki faktycznie są bardzo ładne i w moim stylu. Lokalna ludność zawsze na plus :)
    Ja naklejam różne znaczki, zależy co mam pod ręką. Czasem koziorożce (głównie na PU i PC), czasem ładne i po kilka (np. dla penpali). Na terenie Polski to już w ogóle przeróżnie :)

    OdpowiedzUsuń