poniedziałek, 9 listopada 2015

pocztówki nr 266 - 275

Kolejna porcja pocztówek z magicznej Sądecczyzny. Tym razem kwiaty, jesień, góry i namiastka wspaniałych widoków, które przedstawiają te pocztówki. Jednak te najpiękniejsze, przynajmniej według mnie, zostawiam na sam koniec. Na początek chcę pobudzić Waszą ciekawość. :)
Jestem po weekendzie pełnym wrażeń. Spędziłam go z dwoma urwisami, moimi siostrzeńcami, a jeden z nich skończył w piątek trzy latka. Dali mi nieźle w kość, ale to już normalne u takich dzieci. Ale co zrobić? I tak ich uwielbiam.
Wy jak spędziliście weekend?










23.06.2015

4 komentarze:

  1. Piękne widoki. Najbardziej podoba mi się ta z jeziorem i łódką - klimatyczny zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Druga pocztówka najpiękniejsza. Chciałabym taką jesień teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki, aż ciężko zdecydować który ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, odezwij się do mnie za pomocą formularza kontaktowego u mnie na blogu, albo podaj mi swój adres mailowy, bo nie mogę u Ciebie nigdzie takowego znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń