środa, 30 września 2015

pocztówki nr 208 - 211

Dzisiaj wymiana z Czech. Pierwsza pocztówka została dołączona jako niespodzianka. W ogóle się jej nie spodziewałam. :) Więc bardzo mnie ucieszyła, tym bardziej, ze pocztówki z Pragi jeszcze nie miałam w swoich zbiorach. Więc bardzo dziękuję nadawcy za taki miły gest.
Na ostatnim zdjęciu widać znaczki jakie były przyklejone na kopercie, w której przyszły pocztówki. Czyż nie są piękne? Chyba najładniejsze jakie otrzymałam z Czech. :)






15.06.2015

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tego znaczka z Rumcajsem. On jest cudowny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , chętnie się z Tobą wymienię. Wezmę Lublin z serii akwarelkowej jak pisałaś u mnie na blogu. Bardzo spodobał mi się bratkowy znaczek, który ostatnio kupiłaś. Ja mogę zaproponować ci znaczek z papużkami i tu jest mój album z kartkami ,ale dawno nieuaktualniany https://plus.google.com/u/0/photos/106268478985570634699/albums/5977274307772129841
    Jak jesteś zainteresowana wymianą to napisz do mnie na pocztę : magda.niska@interia.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń