wtorek, 1 września 2015

pocztówki nr 130 - 132

Wymiana niespodzianka z USA oraz nowy stan w kolekcji Ohio. Pierwsza pocztówka mnie zachwyca, nie dość, że widok nocą na miasto, to jeszcze odbija się to wszystko w wodzie. Jak dla mnie to chyba pocztówka idealna.
Lubie także pocztówki z przepisami. Mam ich kilka w swojej kolekcji, ale głównie pochodzą one z Polski. Z zagranicznych przepisów to moja jedyna pocztówka jak do tej pory. Ale mam nadzieję że nie ostatnia...
Co Wy sądzicie o pocztówkach, które dzisiaj prezentują? Czy macie w swoich kolekcjach pocztówki przepisami? Czy je lubicie? Bardzo mnie to ciekawi.

 


Pięknie przyozdobiona koperta. Prosta, ale jak dla mnie robi wrażenie. Jak to niewiele trzeba, aby przesyłka zachwyciła adresata.wystarczy tylko trochę chęci i pomysłowości.
Swoją drogą muszę w niedługim czasie przygotować posta na temat moich kopert. Bo ja nie kupuję gotowych kopert, robię je sama z tego co mam pod ręką, ale o tym opowiem już niedługo.


15.05.2015

1 komentarz:

  1. Ja osobiście uwielbiam pocztówki kulinarne i należą one do moich ulubionych :) Mam ich tak dużo, że stwierdziłam, iż na blogu poświęcę cały cykl pocztówkom kulinarnym. Widoki nocą też lubię, może nie tak baardzo jak kulinarne, ale również zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń