czwartek, 27 sierpnia 2015

pocztówki nr 96 - 101

Co myślicie o tych pocztówkach? Mi się bardzo podobają. Są takie słoneczne, wręcz wakacyjne. A ja ubóstwiam lato, upały. Najlepiej się czuję, gdy na dworze panuję temperatura plus 30 (lub nawet więcej). Dlatego już teraz tęsknię za upałami, a temperaturę jaka panuje teraz (ok 22 stopnie) uważam już za chłodną.







I kolejna piękna koperta. Uwielbiam, gdy dostaję coś z dużą ilością znaczków, ale o tym już wam mówiłam. Bardzo lubię ananasa jako owoc, więc znaczki szczególnie mnie ucieszyły. A czy wiecie, że z ananasa można wyhodować piękną roślinkę. Mój chłopak kilka razy próbował i w końcu mu się udało. Wystarczyło tylko posadzić odpowiednio liście z owocu dostępnego w sklepach (oczywiście sam owoc zjedliśmy) i teraz moja mama cieszy się wyjątkową roślinką w domu. Roślinka sobie dobrze radzi i rośnie jak na drożdżach. Tylko teraz czekać aż wyrośnie mały owoc. Jeśli jesteście ciekawi w jaki sposób wyhodować sobie taką roślinkę to pytajcie, bo ja osobiście muszę się dopytać mojego Łukasza, bo ze mnie to żadem ogrodnik :)


11.05.2015

2 komentarze:

  1. Według mnie najlepsza kartka nr 4 :D A znaczki są ładne :) Sama uwielbiam znaczki z potrawami, owocami, warzywami, więc mogłabym ich przygarnąć jak największą ilość :D Chociaż szkoda, że większość jest takich samych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam upały :) W tej chwili u mnie jest też bardzo przyjemnie więc na pogodę nie narzekam ;p
    Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń