poniedziałek, 22 czerwca 2015

pocztówka nr 8

Tą pocztówkę dostałam od Gosi z Wrocławia i pochodzi ona z prywatnej wymiany. Wrocław jest miastem, w którym się zakochałam, chodź byłam tam tylko raz w lutym tego roku. Spędziłam w tym mieście 4 dni i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła tam znowu pojechać. Najbardziej ubolewam nad faktem, że nie udało mi się wybrać do wrocławskiego zoo. W dzień, na który mieliśmy zaplanowaną wycieczkę do tego miejsca bardzo sypało śniegiem (w końcu luty :() Więc musieliśmy zmienić plany, ale mam nadzieję, że przy następnej wizycie we Wrocławiu uda mi się odwiedzić zoo, bo ja po prostu uwielbiam zwierzęta. Jeśli ktoś miałby ochotę wysłać mi pocztówkę z tego cudownego miasta, proszę o kontakt.



9.04.2015

1 komentarz:

  1. Niestety z Wrocławia mam tylko jedną pocztówkę, którą kiedyś gdzieś kupiłam :(
    Wrocław jest bardzo ładny, byłam tam kilka razy jednak dość dawno temu. Chętnie wybrałabym się do ogrodu japońskiego!

    OdpowiedzUsuń