poniedziałek, 22 czerwca 2015

pocztówka nr 10

Czy ktoś kiedyś nie był w Krakowie? Wydaje mi się, że to miasto to standard, jeśli chodzi o wycieczki szkolne. Ja osobiście byłam tam kilka razy, ale to nie jest miasto, które odwiedzałabym chętnie przy każdej sposobności. Warto tam pojechać, ale mnie jakoś szczególnie nie urzekło. A co wy myślicie na temat wycieczek do Krakowa?
Pocztówkę otrzymałam od Krystyny w ramach wymiany facebookowej. Mimo, że Kraków mnie nie urzeka pocztówka bardzo mi się podoba.

13.04.2015

1 komentarz:

  1. Pocztówka jest piękna, jak najbardziej w moim guście. Co do samego Krakowa to byłam tam sporo razy, jednak nigdy nie na Kazimierzu, który chciałabym zobaczyć lub na Kopcu Kościuszki. Kraków na chwilę obecną mi się po prostu znudził, bo obejrzałam tam już większość atrakcji, a tłumy ludzi na ulicach nie przekonują mnie do ciągłych odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń